Az ösztöndíj-pályázathoz kapcsolódó kommunikációs szokások vizsgálata a z és y generáció tagjainak körében

Auteurs

  • Alexandra Haffner-Kiss

DOI :

https://doi.org/10.15170/KSZ.2022.04.03-04.08

Résumé

In this study, I examine the applicant habits of members of the Z and Y generations and the relationship between the professional opportunities inherent in higher education scholarship applications from the perspective of applicants (students). Within this framework, I analyse the applicant's habits in the context of the lifestyle entwined by the information technology that also defines everyday life. Regarding the two generations, on the one hand, I am looking for answers to the questions of what can help increase the willingness to participate in tenders among the members of Generation Z; on the other hand, I also try to shed light on what effect the members of the Y generation thought they discovered in the development of their professional
careers after the successful application.

Téléchargements

Publiée

2023-03-31

Comment citer

Haffner-Kiss, A. (2023). Az ösztöndíj-pályázathoz kapcsolódó kommunikációs szokások vizsgálata a z és y generáció tagjainak körében. Kultúratudományi Szemle, 4(3-4), 125–134. https://doi.org/10.15170/KSZ.2022.04.03-04.08

Numéro

Rubrique

Műhely