A térbeli alkotás oktatási jelentősége az általános iskolában

Authors

  • Eva Lehot'áková Konstantin Filozófus Egyetem Közép-európai Tanulmányok Kara Tanárképző Intézete
  • Attila Tóth

DOI:

https://doi.org/10.15170/KSZ.2021.03.04.08

Abstract

The educational significance of spatial creation in primary
school
Eva Lehot’áková – Attila Tóth
The time for learning to think spatially is limited in time. There are certain time periods for the development of spatial capacity vision. When these periods are missed, one loses the opportunity to develop their abilities to the level provided by his genetic disposition. Art education at primary schools has an educational potential to develop the spatial imagination of 10-12 year old students.

Author Biographies

Eva Lehot'áková, Konstantin Filozófus Egyetem Közép-európai Tanulmányok Kara Tanárképző Intézete

Eva Lehoťáková a nyitrai Konstantin Filozófus Egyetem Közép-európai Tanulmányok Kara Tanárképző Intézetének adjunktusa. Szlovák nyelv, irodalom és művészetoktatás szakon végzett a Šafárik Egyetem Eperjesi Pedagógiai Karán, majd a Bél Mátyás Egyetemen szerezett doktori címet. Kutatási területe a művészetpedagógia, művészeti kultúra, valamint a művészeti órákon zajló oktatási tevékenység innovációja.

Attila Tóth

Tóth Attila a Komenský Egyetem pozsonyi Természettudományi Karának oktatója, ahol idegenforgalmi szakon a közgazdasági jellegű matematikát tanít. Olyan feladatok kidolgozásával foglalkozik, amelyek segítenek a síkból átlépni a térbeli megoldásokba.

Downloads

Published

2022-03-30

How to Cite

Lehot’áková, E., & Tóth , A. (2022). A térbeli alkotás oktatási jelentősége az általános iskolában . Cultural Science Review, 3(4), 123–134. https://doi.org/10.15170/KSZ.2021.03.04.08

Issue

Section

Műhely