Beszámoló a 6. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferenciáról
DOI:
https://doi.org/10.15170/terinno.2025.18.01.04Absztrakt
A nemzetközi utazási és turisztikai szektor válaszúthoz érkezett. Olyan korszakban élünk, amelyet gazdasági instabilitás, geopolitikai átalakulások, technológiai fejlődés és környezeti kihívások jellemeznek – mindezek közepette a reziliencia és az inkluzivitás iránti igény példátlan mértékűvé vált. A konferencia célja ismét az volt, hogy összefogja a jövőbe látó gondolkodókat, iparági vezetőket és tudományos szakértőket annak érdekében, hogy a turizmust a pozitív változás hajtóerejévé formáljuk. A „smart tourism” (okos turizmus), az inkluzív szemléletmód és módszertan, valamint a felelős innováció előtérbe helyezésével egy olyan jövő irányába kívánunk elmozdulni, amely biztosítja: a turizmus mindenki számára elérhető legyen, miközben korunk egyedi kihívásaira is választ ad.